Ja in het nederlands is het voor mij een stuk makkerlijker
Ik woon in nederland, middelburg. Maar even wat dingen over me auto. Ik zal binnenkort wat meer foto's maken maar ik heb het druk met mijn werk dus weet niet waarneer ik tijd voor heb en het moet ook even mooi weer zijn voor goede foto's.
Ik heb de bodykit van mijn auto zelf gemaakt. De achterbumper heb ik zelf ontworpen en gemaakt van polyester de uitsparingen voor mijn uitlaat zijn de luchtinlaten van een voorbumper van een honda civic

. De side skirt zijn van rieger en zijn bedoelt voor een opel astra coupe nieuwe type. Ik heb ze een stuk in moeten korten en om de auto aan de voor en achterkant even laag te maken heb ik ze ook een stukje lager gemaakt. De voorbumper is het onderste deel van een mazda 6 aan mijn orginelen mazda xedos vast gepolyesterd. Ook heb ik mijn nummerplaat verplaatst naar mijn achterbumper en de kofferbak heb ik strak gezet met polyester plus het mazda logo verwijderd. De antenne is ook weg gelast net als de knipperlichten in het voorscherm. Mijn velgen zijn mania racing vermont 18 inch en 8J breed ET 35. Mijn auto is 35 mm verlaagd. Ik heb hem helemaal overgespoten in een donkerde kleur dan orgineel.
Ik ben nu klaar met de buitenkant. En ga verder aan de binnenkant. Er komt leder in creme kleurig. En er zal een dvd spelen plus 3 x 7 inch scherm. Hier zal is ook nog foto's van maken ik ben daar al mee bezig. Verder zit er een rockford instalatie in.
Ik hoop dat jullie het n btje begrijpen

Maar binnenkort komen er fotos dat begrijpt iedereen :d
Schenk
Ps? Ik ben 20 hoe oud zijn jullie??